دانشجویان شرکت کننده در مسابقه طراحی محصول از مرکز آموزش بین المللی آتش نشانی تهران بازدید کردند.

به گزارش واحد روابط عمومی آریاکوپلینگ، روز پنجشنبه  9 تیرماه 1401، جمعی از دانشجویان رشته طراحی صنعتی دانشگاه علم و صنعت که در مسابقه طراحی محصول در حوزه ایمنی و آتش نشانی شرکت کرده اند، میهمان مرکز آموزش بین المللی آتش نشانی تهران بودند و از این مرکز بازدید کردند.

در این بازدید که با هدف آشنایی مهندسان طراحی با نیازمندی‌های حوزه آتش نشانی برگزار شد، دانشجویان ضمن آشنایی با تجهیزات مورد استفاده آتش نشانان اعم از تجهیزات عملیات اطفای حریق، امداد و نجات جاده‌ای، آواربرداری و… ، با دغدغه‌ها و مشکلاتی که یک آتش نشان در عملیات آتش نشانی دست و پنجه نرم می‌کند نیز آشنا شدند.

پنجمین همایش و نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی 20 الی 22 تیرماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود و مسابقه طراحی محصول در حوزه ایمنی و آتش نشانی یکی از بخش های این رویداد است . این مسابقه با همکاری سازمان آتش نشانی تهران، دانشگاه علم و صنعت و مجموعه های آریاکوپلینگ و آریاکوشاپادرا برگزار خواهد شد و دانشجویان سراسر کشور در قالب تیم‌های یک نفره و گروهی موظفند طرح‌های خود را تا تاریخ 15 تیرماه به دبیرخانه مسابقات ارسال کنند. طرح‌های ارسالی ، ابتدا در دانشگاه علم و صنعت و توسط اساتید، داوری و پنج طرح منتخب به مرحله نهایی راه پیدا می کنند.

تیم های منتخب از 20 تیرماه درغرفه مسابقه طراحی، واقع در محل برگزاری نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی حاضر شده و ضمن تبادل نظر با فعالان حوزه آتش نشانی، برای داوری نهایی در روز 22 تیرماه آماده می شوند.

در رویداد پیش رو، محمد صالحی تجریشی، مدیرعامل آریاکوپلینگ و اردشیر نیک، مدیرعامل شرکت آریاکوشاپادرا  به همراه 2 نفر از کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران و 2 تن از اساتید دانشگاه علم و صنعت در تیم داوری حضور دارند. در پایان مسابقه، جوایزی از سوی مجموعه آریاکوپلینگ (حامی مسابقه طراحی محصول در حوزه ایمنی و آتش نشانی) به گروه های برتر اهدا خواهد شد.

گفتنی است پیش از این دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، 6 تیرماه با حضور در مجموعه آریاکوپلینگ از بخش های مختلف تولید و اداری بازدید کردند.


مطالب اخیر آریاکوپلینگ:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *