برای ساختن دنیایی آباد و سبز و سرشار از ایمنی و آرامش

به ما بپیوندید...

بر این باوریم که ایمنی و آرامش، یکی از زیرساخت‌های مهم ساختن جامعه‌ای سبز و بانشاط است. بدین منظور، تلاش در راستای ارتقای ایمنی و آرامش انسان‌ها را ماموریت خود دانسته‌ایم و برای حرکت در مسیر این مهم به همراهانی پرتلاش، توانمند و بلند همت نیازمندیم. به ما پیوندید تا لذت خدمت به همنوع و طی کردن مسیر رسیدن به هدف والا را باهمدیگر قسمت کنیم. چرا که نیل به این هدف و حرکت در راستای این ماموریت، ممکن نیست مگر با دست در دست هم دادن و دوشادوش هم حرکت کردن.

معرفی واحد منابع انسانی آریاکوپلینگ

با هدف بهبود رضایت شغلی و همچنین در راستای همسوسازی توسعه فردی افراد با رشد سازمان، از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته‌ایم، تیم منابع انسانی را بازآفرینی کنیم و واحد نیروی انسانی با نگاهی سنتی و غیرکارآمد را به یک واحد منابع انسانی مدرن و کارآمد تبدیل نماییم. برای دست یابی به این هدف، از دانش روز، کارشناسان متخصص و البته روانشناسان خبره کمک گرفتیم. سرانجام فعل “ما می‌توانیم” را صرف کردیم و امروز ادعا می‌کنیم که تیم منابع انسانی شرکت آریاکوپلینگ توانسته است محیطی سرشار از آرامش برای پیشرفت و توسعه را برای سرمایه‌های اصلی این شرکت مهیا نماید.

چرا آریاکوپلینگ

محیط کاری جذاب

ارزش آفرینی و ساختن، لازمه قرار گرفتن در یک محیط کاری سازنده و زاینده خواهد بود. آریاکوپلینگ با تدارک یک محیط کاری جذاب، فرصتی برای ارتباط همدلانه در قالب کار تیمی ایجاد کرده است.

پنل روانکاوی سازمانی

تاکید بر توسعه و حفظ حال خوب کارکنان و همکاران، یکی از اصول کاری تیم منابع انسانی مجموعه بوده و در این راستا منجر به توسعه پنل روانکاوی سازمانی شده است.

فرصت‌های رشد سازمانی

آریاکوپلینگ مجموعه‌ای روبه رشد و در حال توسعه است. فرصت‌های رشد و توسعه کاری و شغلی بسیاری وجود دارند.

تنوع فرهنگی

از دیرباز پذیرای اقوام از سراسر کشور عزیزمان بودیم. تنوع قوی و فرهنگی در کنار همدلی و سعی و تلاش در راستای یک آرمان و ماموریت مشترک، زیبایی‌های خاص خود را دارد.

بدنه سازمانی جوان و پویا

ما از همکارانی جوان، پرانرژی، پویا و شاداب بهره مند هستیم. این شادابی روز به روز فزونی یافته و محیطی مناسب برای تعامل سازنده و توسعه مهارت‌های فردی و تیمی فراهم کرده است.

پنل مربیگری مسیر شغلی

پنل توسعه مسیر شغلی به پرسنل و همکاران کمک می‌کند تا در مسیر توسعه فردی و شغلی خود، مربی و حامی کاربلد و مجربی داشته باشند و با آسودگی خیال بر روی افزایش اثربخشی خود در مجموعه تمرکز کنند.

تجربه کار در آریاکوپلینگ

پرسنل و همکاران ما، منبع ارزش آفرینی برای مشتریان و ارزشمندترین اعضای مجموعه آریاکوپلینگ هستند…

عاطفه موسی زاده؛ کارشناس منابع انسانی

راستش رو بخواین جذاب ترین ویژگی سازمان برای من داشتن چارت پویا و آموزش های رایگانه که باعث پیشرفت روز افزون من شده. فضای دوستانه و حامی مدیران ارشد و برگزاری کلاس های روانکاوی باعث می‌شه حس‌ و حال بهتری رو موقع کار کردن داشته باشم.

محمد زندیه؛ کارشناس فروش

این سازمان باعث شکوفایی استعداد من و بالا رفتن اعتماد بنفس به واسطه کار در این مجموعه شده است . جو دوستانه و صمیمانه بین افراد و تسهیلات رفاهی آن از مزیت های دیگر سازمان است.

غزاله محمدیان کارشناس دیجیتال مارکتینگ

مهم ترین مزیت این سازمان از نظر من احساس خانواده بودن با تمام افراد مجموعه هست که توسط مدیر عامل به سایر افراد انتقال پیدا کرده. مزیت دیگه‌ای که کار کردن در این سازمان رو برای من جذاب کرده، استفاده از نیروهای تازه نفس و جوان هست.

حسن یعقوبوند؛ سرپرست مونتاژ جعبه آتشنشانی

حمایتهــای ســازمان هماننــد مســاعده، وام و...، وجــود محیــط دوســتانه و
صمیمــی، کارکــردن در ایــن مجموعــه را لذتبخــش کــرده و از همــه مهمتــر
رفتــار مدیرعامــل قــوت قلــب همــه کارکنــان اســت.

با ما تماس بگیرید...