اخبار, اخبار آریاکوپلینگ

حضور آریاکوپلینگ در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان

نمایشگاه اریاکوپلینگ

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان، در محل دائمی نمایشگاه‌های این استان برگزار شد؛ آریاکوپلینگ همچون گذشته، با برپایی غرفه محصولات در این نمایشگاه حاضر شد.

روابط عمومی آریاکوپلینگ در این باره گفت: این نمایشگاه در روزهای 13 الی 17 آذر ماه در اصفهان برگزار شد و آریاکوپلینگ، طراح و تولید کننده محصولات مختلف حوزه ایمنی و آتش نشانی، پذیرای مهمانان و مدعوین گرامی بود.

نمایشگاه­های حوزه صنعت ساختمان، در سال جاری در استان‌های مختلف برگزار شد و مجموعه آریاکوپلینگ در بسیاری از این نمایشگاه­ها حضور پیدا کرد.

نمایشگاه آریاکوپلینگ

مجموعه آریاکوپلینگ با تجربه‌ای بالغ بر 50 سال، محصولات متنوعی را در ۹ دسته کلی تولید می‌کند. محصولاتی که پاسخگوی نیاز ساختمان‌های شهری و صنعتی به تجهیزات ایمنی و آتش نشانی هستند و درهمین راستا طراحی و تولید می­شوند. این محصولات شامل انواع جعبه آتش نشانی، انواع هوزریل استاندارد آتش نشانی، سامانه شیلنگ برزنتی، انواع اتصالات آلمانی، انواع اتصالات انگلیسی، انواع خاموش کننده دستی (کپسول آتش نشانی پودری)، انواع نازل‌ها، انواع شیرها و انواع اسپرینکلرهای آتش نشانی هستند که در مجموع 350 محصول مختلف را شامل می‌شود.

نمایشگاه آریاکوپلینگ