اخبار, اخبار آریاکوپلینگ

مدیرعامل سابق آتش نشانی کیش: کیفیت، رعایت کامل استانداردهای مربوط به کالاست

مهدی اسدی زنوز مدیرعامل سابق آتش نشانی جزیره کیش گفت: کیفیت، رعایت کامل استانداردهای مربوط به کالاست.

مهدی اسدی زنوز مدیرعامل سابق آتش نشانی جزیره کیش، با سابقه مدیریتی بیش از 28 سال در این سازمان در گفت و گو با روابط عمومی آریاکوپلینگ به مناسبت هجدهم آبان ماه روز ملی کیفیت، رعایت کامل استانداردهای مربوط به کالا را به عنوان تعریف کیفیت مطرح کرد.


ایشان در ادامه افزود: در حوزه ایمنی حریق، سازمان NFPA (انجمن حفاظت از حریق) استانداردهای سختگیرانه ای برای تولید تجهیزات این حوزه وضع کرده است. حفظ جان انسان ها و همچنین رعایت مسائل زیست محیطی سبب شده تا این استانداردها با سختگیری روز افزون اجرا شود. در ایران نیز اداره ملی استاندارد با الگوبرداری از این استانداردها و مقررات ملی ساختمان قدمی موثر برای تولید باکیفیت تجهیزات آتش نشانی برداشته است.


مدیرعامل سابق آتش نشانی جزیره کیش عنوان کرد: اقصی نقاط کشور ما شرایط اقلیمی و آب و هوایی متفاوتی دارند و کیفیت تجهیزات ایمنی حریق می بایستی متناسب با هر منطقه تولید و ارائه شود. در جزیره کیش رطوبت نمکی وجود دارد و در گذشته شاهد بودیم که به عنوان مثال جعبه آتش نشانی نصب شده در اماکن این جزیره عمر مفید دو سال و یا کمتر را داشته اند. به همین منظور دستورالعملی تحت عنوان ضوابط اداری سازمان آتش نشانی کیش شامل مشخصات و جزییات تجهیزات استاندارد مخصوص این جزیره وضع و اجرا شد.


اسدی زنوز در خصوص کیفیت تولیدات مجموعه آریاکوپلینگ و هماهنگی این تولیدات با شرایط آب و هوایی جزیره کیش گفت: هم اکنون بیش از 80 درصد تجهیزات آتش نشانی به کار رفته در مراکز و پروژه های جزیره کیش، از محصولات آریاکوپلینگ است و این مجموعه مطابق با اقلیم جزیره محصولاتی با طول عمر بالا تولید کرده است. پروژه هایی از قبیل اسکله تفریحی (که مدام در مجاورت موج و رطوبت است)، برج های رویای کیش، پرشین ساحلی، مارینا، باغ ساحلی، برج طلایی کیش و … مواردی هستند که توسط مجموعه آریاکوپلینگ در مقابل حریق ایمن شده‌اند. من به نوبه خودم قدردان تلاش‌های این مجموعه هستم که از گذشته تا به امروز، مطابق با نیاز جامعه محصولات باکیفیت تولید می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *