اخبار, رویداد‌های صنعت

آریا کوپلینگ در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری ایران سال 1391

آریا کوپلینگ در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری ایران سال 1391

نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری ایران در سال 1391 که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای بخش سرمایه گذاری و جذب سرمایه در حوزه مسکن، ساختمان و انبوه سازی محسوب می‌شود از 29 دی ماه تا 2 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی آریا کوپلینگ، طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، کارشناسانی از واحدهای روابط عمومی و تحقیق و توسعه به همراه کارشناسانی از واحدهای بازرگانی و فروش پاسخگوی مراجعان و بازدیدکنندگان از غرفه بودند. 

آریاکوپلینگ در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در حوزه محصولات اطفای حریق مکانیکال شامل جعبه آتش نشانی، کوپلینگ، شیرفلکه، نازل، قرقره و… به نمایش گذاشت.

پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری، انبوه سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمانی، با مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی متشکل از 15 کشور جهان در محل دائمی این نمایشگاه برگزار شد. طی 4 روز برگزاری نمایشگاه، بیش از 350 شرکت و سازمان طرح‌ها، تولیدات و دستاوردهای نوین خود را در معرض دید عموم گذاشتند.  

همچنین کارشناسان و متخصصان ایرانی و خارجی در زمینه تجهیزات آتش نشانی با حضور در غرفه مجموعه آریاکوپلینگ ، در خصوص انجام پروژه‌های مشترک به رایزنی با کارشناسان مجموعه آریاکوپلینگ پرداختند. 


مطالب اخیر آریاکوپلینگ:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *