اخبار, رویداد‌های صنعت

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ایمنی وآتش نشانی اسفند 1398

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ایمنی وآتش نشانی اسفند 1398

مجموعه آریاکوپلینگ در اواخر دهه هفتاد شروع به طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی نمود. با توجه به سابقه درخشان و ریشه بسیار عمیق و ارزشمند صنعتی مجموعه، از سال 1348 (50 سال تا کنون) در زمینه طراحی و ساخت قالب های صنعتی و تولید قطعات حساس در صنایع مختلف، این مجموعه با ذهنیت توسعه و رشد به سرعت دامنه فعالیت خود را گسترش داده و با افزایش توان تکنولوژیکی، تجهیزاتی و علمی، تولید محصولات آتش نشانی تحت برند آریاکوپلینگ (ARYA) را در برنامه خود قرار داد.

دانش، خلاقیت و تجربه بیش از پنج دهه فعالیت مستمر و موثر در صنعت، این امکان را فراهم نمود تا به تدریج طیف وسیعی از محصولات تولیدی به روش های مختلف و حرفه ای، با رعایت بالاترین حدود استانداردهای جهانی به بازارهای داخلی و صادراتی راه یافته و زمینه را برای هدف گذاری تولیدات تخصصی و انحصاری فراهم آورد.

ما همواره در کنار حفظ و ارتقای کیفیت تولیدات گسترده و شناخته شده سال های گذشته، نظیر طیف وسیع تحهیزات اطفاء حریق صنعتی و شهری، بر این باور استواریم که تا تبلور شعار حفاظت از آرامش جامعه ای امن و به دور از هرگونه آسیب ناشی از حریق، راه درازی در پیش است و تا حد توان برای توسعه تولیدات و افزایش دامنه خدمات “مطمئن و ایمن” همچون گذشته می کوشیم.

مجموعه آریاکوپلینگ با هدف توسعه همکاری‌ها و پوشش هرچه بیشتر نیازهای صنعت آتش نشانی، از شما دعوت به عمل می‌آورد تا ضمن حضور و بازدید از سالن اختصاصی آریاکوپلینگ در محل نمایشگاه، با برگزاری نشست‌های فنی و تخصصی ما را در راستای نیل به اهداف فوق‌الذکر یاری فرمایید.

زمان : 11 الی 13 اسفند ماه 1398 ، مکان: هتل المپیک تهران- سالن اختصاصی آریاکوپلینگ  ، ساعات بازدید: 9:00 الی17:00

اطلاعیه : مطابق با تصمیم سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری تهران به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشت عمومی نمایشگاه تخصصی صنعت ایمنی و آتش نشانی و همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری برگزار نخواهد شد، تاریخ برگزاری متعاقبا اعلام می گردد.
همراهی همه شما عزیزان موجب افتخار مجموعه آریا کوپلینگ بوده و از اعتماد و همکاریتان سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *