اخبار, اخبار آریاکوپلینگ

بازدید مدیران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مجموعه آریا کوپلینگ

جموعه آریا کوپلینگ کیفیت و استاندارد سازی محصولات تولیدی خود را یکی از خط مشی‌های مهم خود می‌داند. این مجموعه با برخورداری از مهندسین و پرسنل متعهد و بادانش خود، همواره در جلسات تدوین استانداردهای حوزه حریق حضور فعالی داشته است. همچنین همکاری‌های سازنده و گسترده‌ای نیز با سازمان‌های آتش نشانی کشورمان به خصوص سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران داشته و دارد. 

به گزارش روابط عمومی مجموعه آریا کوپلینگ، در راستای این همکاری‌ها جمعی از مدیران و مسئولین محترم سازمان آتش نشانی، معاونت حفاظت و پیشگیری آقای مهندس قدیری، معاونت محترم امور قراردادها آقای مهندس زاجکانی، و هیات همراه در تاریخ 21 آذرماه 1398 از این مجموعه در یک روز کامل بازدید به عمل آوردند.
بازدیدکنندگان محترم با بخش‌های زیر در مجموعه آریا کوپلینگ آشنا شدند:

  • خط تولید و آشنایی با روش‌های تولید
  • بخش کنترل کیفیت
  • آزمایشگاه تخصصی آزمون قرقره‌های آتش نشانی بر مبنای استاندارد بین المللی BS EN671-1
  • آزمایشگاه تخصصی اسپرینکلرهای (بارنده) اتوماتیک برمبنای استانداردهای NFPA13 و UL199 و دستورالعمل DIN EN12259

در ادامه نشست مشترکی در سالن جلسات مجموعه برگزار شده و مدیران محترم سازمان با توجه به سال‌های متمادی تجربه و تخصص، همراه با مهندسین و کارشناسان مجموعه آریا کوپلینگ به بحث، تبادل نظر و بیان دغدغه‌های خود در زمینه استانداردهای حوزه اطفای حریق و ایمنی پرداختند. 

آقای مهندس صالحی تجریشی مدیرعامل مجموعه آریا کوپلینگ( درباره آریاکوپلینگ ) نیز در پاسخ به موارد مطرح شده، برهمکاری با سازمان و استفاده از تمام ظرفیت‌های فنی-مهندسی و تجهیزاتی مجموعه آریا کوپلینگ جهت رفع موانع موجود و ارتقای سطح فنی و کیفی محصولات حوزه اطفای حریق تاکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *