اخبار, اخبار آریاکوپلینگ

بازدید مدیران محترم شرکت بهره برداری مترو تهران و جمعی از کارکنان از مجموعه آریا کوپلینگ

به گزارش روابط عمومی آریا کوپلینگ در تاریخ 30 آذرماه 1398 آریا کوپلینگ میزبان مدیران محترم شرکت بهره برداری مترو تهران و جمعی از کارکنان با هدف هماهنگی جهت تهیه لیستی از محصولات مورد نیاز برای تکمیل نیازهای تمامی خطوط متروی تهران بود. طی این بازدید مدیران محترم شرکت بهره برداری متروی تهران و همراهان با بخش های مختلف خط تولید محصولات آریا کوپلینگ آشنا شدند.

آنها همچنین روند تولید طیف کاملی بالغ بر 300 محصول را مشاهده کرده و از تمامی مراحل ریخته گری، ماشین کاری، ورق کاری، خط رنگ، کارخانه تولید کپسول و اسپرینکلر، بخش تولید جعبه‌های فایبرگلاس، بخش تولید قطعات پلاستیک، مونتاژ و بسته بندی، آزمایشگاه های تخصصی، واحدهای فنی، طراحی و آموزش بازدید نمودند.

پس از این بازدید، مدیران و متخصصان محترم شرکت بهره برداری مترو نشستی با مدیران و کارشناسان مجموعه آریا کوپلینگ داشتند. با توجه به نظر مساعدی که مدیران آن شرکت نسبت به بازخورد مثبت نصب تولیدات آریا کوپلینگ در بخشی از خطوط تازه احداث متروی و پیشینه همکاری‌ها و بازدیدهای قبلی انجام گرفته، مواردی مربوط به دغدغه های حوزه آتش نشانی و HSE ایستگاه ها و تونل هایی را که در سال های گذشته تأسیس شده اند، با متخصصین مجموعه آریاکوپلینگ مطرح نموده و خواستار بررسی و ارائه راهکار شدند.

در ادامه برگزاری جلسات فنی و کارشناسی در دستور کار کارشناسان واحدهای تولید و تحقیق و توسعه مجموعه آریا کوپلینگ قرار گرفته و این مجموعه در تلاش است با تمام توان فنی و تجهیزاتی خود در راستای تأمین نیازهای کلیه خطوط مترو تهران و سایر استان‌ها گام بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *