اخبار, اخبار آریاکوپلینگ

آغاز به کار مجموعه آریا کوپلینگ در سال 1399 در روزهای کرونایی

چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان

    تو همچو باد بهاری گره گشا می‌باش

این روزها، کسب و کار و فضای تولید، با چالش‌های جدیدی روبرو است. در حالیکه پزشکان به اهمیت ماندن در منزل و قطع چرخه بیماری تأکید می‌کنند، از دید اقتصاددانان و جامعه شناسان، عواقب رکود ناشی از تعطیلی کسب و کارها و خطر بروز ناامنی در جامعه نیز می‌بایست در نظر گرفته شود.

متخصصان، محققان، کادر درمان، تولیدکنندگان موادغذایی و‌ بهداشتی از همان روزهای اول بی‌وقفه تلاش نموده‌اند تا از آثار مخرب این ویروس بکاهند.
پرسنل زحمتکش سازمان آتش‌نشانی، وظیفه ضدعفونی کردن شهرها، معابر، پایانه‌های عبور و مرور شهری و… را علاوه بر وظایف متداول خود به عهده گرفته و‌ نقش مقدس خود را در حفاظت از جان مردم در این بحران، ایفا نموده‌اند.
صنایع مادر نیز برای کاهش تبعات اقتصادی این بیماری، خطر را پذیرفته و با کمترین تغییرات فعالیت خود را پیش می‌برند.

مجموعه آریاکوپلینگ ،از یکسو، با نگاه به تأمین اقلام مرتبط با صنعت ایمنی و آتش‌نشانی، همواره شانه به شانه فعالین آتش‌نشانی شهری و صنعتی قرار داشته و از سوی دیگر به عنوان یک تولیدکننده صنعتی باسابقه و مسئول تأمین چندصد خانوار که به طور مستقیم یا غیرمستقیم اعضای خانواده آریاکوپلینگ را تشکیل می‌دهند، به سهم خود برای گردش چرخ صنعت در این ایام می‌کوشد.

در این راستا، ابتدا با استفاده از وسایل حفاظت فردی و تجهیزات پیشگیری از بیماری کرونا، ضدعفونی مداوم تجهیزات خط تولید، ضدعفونی محصولات پیش از بسته‌بندی و ارسال به بازار، اخذ آزمایشات مکرر از پرسنل، استفاده از قابلیت ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان، ایجاد امکانات دورکاری و ارتباط از راه دور برای پرسنل اداری و مشاورین، زیرساخت‌های مناسبی برای فعالیت در شرایط بحرانی کرونا مهیا شد.

در ادامه، آریا کوپلینگ، پس از تدوین و ابلاغ دستورالعمل‌های داخلی ایمنی بر اساس پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و توصیه های جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی، تولید با حداکثر توان در سال جدید را آغاز نموده و آماده ارائه خدمات به صنعت ایمنی و آتش‌نشانی کشور می‌باشد.

به روزهای روشن امید می‌بندیم و همدل و همراه هم، تجربه این روزها را پشت سر گذاشته و به سوی روشنی گام بر میداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *