اخبار, رویداد‌های صنعت

با همکاری شرکت ایمن آسیا؛ همایش آریاکوپلینگ در استان البرز برگزار شد

با همکاری شرکت ایمن آسیا، نماینده آریاکوپلینگ در استان البرز همایش آریاکوپلینگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آریاکوپلینگ، همایش آریاکوپلینگ یکشنبه 25 اردیبهشت در هتل امیرکبیر کرج با همکاری شرکت ایمن آسیا نماینده این مجموعه در استان البرز به مدیریت مهندس سجاد کریمی برگزار گردید.

در این همایش که با حضور روسا و مسوولان آتش نشانی، سازمان نظام مهندسی و شهرداری استان البرز برگزار شد، مهندس اردشیر نیک مدیرعامل مجموعه آریاکوشاپادرا در دو نوبت در خصوص بررسی کیفی و ویژگی های تجهیزات اطفای حریق مطالبی را ارائه کرد.

در ادامه مهندس محمد صالحی تجریشی مدیرعامل آریاکوپلینگ با ایراد سخنرانی ضمن تشکر از حضور مدعوین، هدف از برگزاری این همایش را اهمیت موضوع ایمنی و همکاری همه جانبه مجموعه های آتش نشانی، نظام مهندسی و تولیدکنندگان تجهیزات آتش نشانی برای ارتقای ایمنی سازه های شهری عنوان کرد.

ایشان دلیل برگزاری نخستین همایش آریاکوپلینگ در سال 1401 و در شهر کرج را به دلیل همجواری این شهر با کلانشهر تهران و وسعت ساخت و ساز در استان البرز اعلام کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دست اندرکاران حوزه ایمنی، از تلاش ها و رشادت های آتش نشانان این استان تقدیر و تشکر کرد.

در پایان و با حضور مهندس فلاح نژاد مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، از مهندس محمد جمشیدی ریاست و مهندس جواد محمدی معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی استان البرز با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است همایش های آریاکوپلینگ در سال جاری با مشارکت واحدهای بازاریابی، فروش، روابط عمومی و تولید محتوای این مجموعه در شهرهای بزرگ کشور برگزار خواهد شد.


مطالب اخیر آریاکوپلینگ:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *