چهارمین نشست ایمنی کودک به میزبانی موسسه مردم نهاد زنو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آریاکوپلینگ، پیرو نشست های ایمنی کودک، روز سه شنبه 4 بهمن 1401 چهارمین نشست به میزبانی موسسه مردم نهاد زنو (انجمن رهیدگان سوختگی) برگزار شد.

در این نشست نماینده موسسات مردم نهاد احیا (انجمن حمایت از کودکان و نوجوانان توانیاب  و آسیب دیدگان اجتماعی) پرنیان سلامت شهر (حمایت از جامعه توانیاب) کودک ایمن ناجی فردا، دبیرخانه کودک و مادر شهرداری تهران و روابط عمومی مجموعه آریاکوپلینگ حضور داشتند.

در ابتدا ضمن مرور 3 نشست قبلی و بررسی اقدامات انجام شده، بحث و تبادل نظر پیرامون هدف اصلی شکل گیری کارگروه ایمنی کودک (تولید محتوا با محور اطلاع رسانی و آگاه سازی خانواده ها در بحث ایمنی کودک) انجام و مقرر گردید تا اسفندماه سال جاری محتواهایی در قالب متن، ویدیو و پادکست با محوریت “نکات ایمنی خانه تکانی نوروز” و توجه ویژه به “ایمنی کودکان در خانه تکانی های نوروزی” با همکاری اعضای کارگروه تولید و در فضای مجازی منتشر شود.

گفتنی است سلسله نشست های کارگروه ایمنی کودک با هدف ترویج فرهنگ ایمنی در خانواده ها با توجه ویژه به کودکان، از خرداد ماه 1401 (مصادف با هفته جهانی ایمنی کودک) به صورت ماهیانه و با حضور موسسات مردم نهاد مرتبط با این حوزه، برگزار می گردد و روابط عمومی آریاکوپلینگ نیز به عنوان دبیر این کارگروه در این نشست ها حضور فعال دارد.

برای مشاهده تجهیزات آتش نشانی با ما همراه باشید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *