اخبار, رویداد‌های صنعت

آریا کوپلینگ در سومین دوره آموزش تخصصی ایمنی و آتش‌نشانی مشهد 15 تیرماه 98

حضور آریا کوپلینگ در سومین دوره آموزش تخصصی ایمنی و آتش نشانی در مشهد

به گزارش روابط عمومی آریا کوپلینگ، سومین دوره آموزش تخصصی ایمنی و آتش نشانی، در 15 تیرماه سال 98 در شهر مشهد برگزار شد. این دوره آموزشی که ویژه مجریان سیستم‌های اعلام و اطفای حریق بود، به همت معاونت آموزش، پیشگیری و نظارت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد برگزار شد.

در این دوره آموزشی، مطالب و آموزش‌هایی در خصوص شناخت حریق، موارد مرتبط با مبانی سیستم‌های اعلام و اطفای حریق و ضوابط به روز آن در مبحث سوم مقررات ملی ساختمان، ارائه شد. همچنین مدرسان این دوره به معرفی پوشش‌های مقاوم به حریق و مقاوم سازی ساختمان‌ها در برابر حریق نیز پرداختند.

مجموعه آریا کوپلینگ هم در این رویداد نمایشگاهی-آموزشی، بخشی از آخرین دستاوردهای خود در حوزه تجهیزات اطفای حریق مکانیکال را در معرض دید عموم قرار داد. از جمله این تجهیزات می‌توانیم به انواع جعبه های آتش نشانی، انواع کوپلینگ ( استورز و BS)، انواع نازل اطفای حریق، انواع قرقره و شیلنگ آتش نشانی اشاره کنیم.

بازدید کنندگان از این رویداد و غرفه مجموعه آریا کوپلینگ، با جدیدترین محصولات اطفای حریق این مجموعه آشنا شده و با کارشناسان این مجموعه به بحث و تبادل نظر در حوزه‌های ایمنی و آتش نشانی پرداختند.

همچنین مهندسین و متخصصین ایرانی و خارجی در زمینه تجهیزات آتش نشانی،  با حضور در محل غرفه آریا کوپلینگ و رایزنی با کارشناسان، در خصوص علاقه مندی های خود برای انجام پروژه‌های مشترک با واحدهای فروش، توسعه و تحقیق آریا کوپلینگ به مذاکره و گفت و گو پرداختند.


مطالب اخیر آریاکوپلینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *