اخبار, رویداد‌های صنعت

آریاکوپلینگ در نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی (InterSafe) تبریز سال 1398

نمایشگاه آتش نشانی آریاکوپلینگ

نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی (InterSafe) تبریز در تاریخ پنجم و ششم شهریور ماه 1398با حضور جمعی از اعضای شورا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و جمعی از مدیران شهری و استانی تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی آریا کوپلینگ، محمد قلیزاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره بیان داشت: “برگزاری نمایشگاه ایمنی و تجهیزات آتش نشانی فرصتی است برای شناسایی و توانایی خلاقیت‌ها. ما نیز بر این عقیده هستیم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بتواند نقش سازنده و تاثیر گذاری برای بومی سازی تجهیزات مورد نیاز ایمنی کشور باشد.”

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز بازدید از این نمایشگاه را موجب بالا رفتن آگاهی و افزایش فرهنگ ایمنی و حفاظتی اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و حضور  طیف‌های مختلف مردم را در اینچنین نمایشگاه‌هایی ضروری دانست.

آریا کوپلینگ در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در حوزه محصولات اطفا حریق و آتش نشانی طراحی، ساخت و تولید محصولات از جمله جعبه آتش نشانی، کوپلینگ، شیرفلکه، نازل، قرقره و …  به معرض  نمایش گذاشت.

طی روزهای برگزاری نمایشگاه، کارشناسانی از واحدهای روابط عمومی، تحقیق و توسعه به همراه کارشناسانی از واحدهای بازرگانی و فروش پاسخگوی مراجعان و بازدیدکنندگان از غرفه بودند.

 همچنین مهندسان و متخصصان ایرانی و خارجی در زمینه تجهیزات آتش نشانی با حضور در محل غرفه آریا کوپلینگ و رایزنی با کارشناسان در خصوص علاقه مندی‌های خود برای انجام پروژه‌های مشترک با آریا کوپلینگ به مذاکره و گفت و گو پرداختند.

برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با زمینه ایمنی و پیشگیری از حوادث برای افزایش آگاهی مردم و فرهنگ سازی در این موارد می‌تواند بسیار مفید باشد.


مطالب اخیر آریاکوپلینگ:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *