اخبار, اخبار آریاکوپلینگ

خانه امن، خانواده ایمن به عنوان شعار آریاکوپلینگ انتخاب شد

خانه امن خانواده ایمن، شعار مجموعه آریاکوپلینگ

امروزه نه تنها گروه‌های صنعتی و تجاری بلکه گروه‌های مذهبی و سیاسی هم از شعار تبلیغاتی و یا اسلوگان (slogan)  استفاده می‌کنند. شعار و یا اسلوگان یک سری کلمات تزئینی نیست. بلکه شعار عبارتی است که فلسفه پشت آن گروه خاص را تکرار و یادآوری می‌کند.

در گذشته قبل از شروع جنگ، مبارزان با رجز خوانی و فریاد زدن، روحیه جنگجویی خود را به رخ دشمنان می‌کشیدند. به این فریادها و نعره‌ها اسلوگان (slogan) می‌گفتند.

به‌ مرور زمان این مفهوم وارد تبلیغات شد. شعار تبلیغاتی یا همان اسلوگان عبارتی است تبلیغاتی که یک سازمان یا محصول را معرفی می‌نماید و خصوصیات و مزیت‌های آن را بیان می‌کند. معمولا برندها  برای بیان رسالت و ماموریت خود و همچنین ماندگاری در ذهن مخاطبان و مشتریان، از اسلوگان و یا شعار بهره می‌برند. شعاری که به بهترین شیوه ممکن آن برند را توصیف می‌کند

فرآیند انتخاب شعار مجموعه آریاکوپلینگ

مجموعه آریاکوپلینگ هم مدتی است انتخاب شعار مناسب برای مجموعه را در دستور کار قرار داده است. شعاری که بتواند در چند کلمه به طور موجز، اهداف و رسالت مجموعه آریاکوپلینگ با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت را بازگو کند، کار آسانی نبود! لذا در ابتدا لازم دانستیم در خصوص فلسفه شعارِ برند، اطلاعات مکفی به دست آوریم و در این مسیر خود را از رهنمود‌های  مشاوران و اساتید تبلیغات، برندینگ، کپی رایتینگ و شعار نویسی بهره مند شدیم. پس از مدتی جستجو و تحقیق اولین گام عملیاتی در راستای انتخاب اولین شعار مجموعه در نیمه تیرماه 1400 برداشته شد.

در پانزدهم تیرماه، نخستین نشست برای انتخاب شعار برگزار شد. در این جلسه مدیران و برخی از اعضای تیم‌های فروش، بازاریابی، فنی- مهندسی، تولید محتوا و روابط عمومی دور هم جمع شدند و در مورد بایدها و نبایدها و نکات فنی و ادبی انتخاب شعار صحبت کردند. از سوی دیگر در مورد شخصیت، اهداف، چشم انداز و ماموریت برند آریاکوپلینگ حرف‌هایی بازگو شد. قرار شد تمام اعضای حاضر در جلسه، شعارهای مد نظر خود را با توجه به موارد مطرح شده آماده و آن را در جلسه دیگری با عنوان طوفان فکری مطرح نمایند.

جلسه طوفان فکری انتخاب شعار (Brain Storming ) در دوم مرداد ماه، با حضور همه اعضای قبلی تشکیل شد و همگان شعارهای انتخابی خود را ارائه کردند. در مجموع پنجاه شعار ثبت شد. بعد از اتمام این هم اندیشی، شعارهای یادداشت شده به صورت یک فایل برای همه اعضا ارسال شد. با همفکری اعضا، ده شعار از این مجموعه پنجاه‌تایی انتخاب و به تیم مدیریت مجموعه تقدیم شد.

در ابتدا، تیم مدیریت پیشنهاد کرد، این ده شعار برای مخاطبان و عاملیت‌های آریاکوپلینگ در سراسر کشور ارسال شود تا از این طریق نظرات این دوستان هم برای گزینش بهترین و مناسب‌ترین شعار برای مجموعه لحاظ گردد. این کار انجام شد و مخاطبان و عاملیت‌های آریاکوپلینگ، به ده شعار رای دادند. این نظر سنجی در هشتم شهریور ماه به پایان رسید و با همکاری این عزیزان، سه شعار از بین ده شعار انتخاب شد و مجددا در اختیار تیم مدیریت قرار گرفت.

اعضای هیئت مدیره با برگزاری دو جلسه مجزا، در نهایت در دوم آذر ماه 1400،  از بین سه شعار برتر، شعار خانه‌ امن، خانواده‌ ایمن که تقریبا همگان بر آن اتفاق نظر داشتند را به عنوان شعار مجموعه برگزید.

به این ترتیب بعد از ماه‌ها تلاش و همکاری، آریاکوپلینگ برای نخستین بار یک شعار برای خود برگزید؛ شعاری که به راستی بیانگر رسالت و ماموریت این شرکت و تمامی کارکنان آن است. آرزوی قلبی و تلاش همه اعضای خانواده آریاکوپلینگ این است که امنیت در برابر حریق در همه خانه‌ها حکم فرما شود تا خانواده‌ها بتوانند ایمن از زندگی در کنار هم  لذت ببرند که به راستی این زیبنده هر ایرانی است.

مطالب اخیر آریا کوپلینگ:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *