اخبار, اخبار آریاکوپلینگ

همکاری آریاکوپلینگ با کاربازیا در جهت ایجاد فرهنگ ایمنی در کودکان

نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در کودکان و نوجوانان همواره یکی از دغدغه‌ها و الویت‌های مجموعه آریاکوپلینگ بوده است. در همین راستا، تولید و نشر محتواهای متفاوت در زمینه آموزش ایمنی به کودکان و نوجوانان در دستور کار تیم تولید محتوای این مجموعه قرار دارد. علاوه بر آن، آریاکوپلینگ با مجموعه‌های مختلف که در زمینه آموزش به کودکان و نوجوانان دغدغه‌مند هستند همکاری می‌کند. از جمله این مجموعه‌ها، کاربازیا است.

کاربازیا شهر مشاغل کودکان است که هم اکنون با سه شعبه فعال در تهران و مشهد در زمینه آموزش و معرفی مشاغل مختلف به کودکان فعالیت می‌کند. کاربازیا شهر کوچکی است که شهروندان آن کودکان هستند. کودکان در این شهر با انواع مشاغل آشنا می‌شوند و این فرصت را دارند تا در طی حضورشان در کاربازیا، این مشاغل را تجربه کنند. لباس مخصوص این مشاغل را بر تن کنند و با تجهیزات آن بازی کنند. در واقع هدف از تاسیس شهر مشاغل این است که کودکان در قالب بازی مهارت‌های مختلف فردی و اجتماعی خود را تقویت کنند. والدین این کودکان نیز با کمک مشاوران فعال در مجموعه کاربازیا راحت‌تر می‌توانند استعداد کودکان خود را کشف می‌کنند. به همین دلیل می‌توانند جهت شکوفا کردن این استعدادها گام بردارند.

آریاکوپلینگ همکاری دو جانبه‌ای با مجموعه کاربازیا دارد. از طرفی محتواهای آموزشی در خصوص ایمنی در برابر حریق مخصوص کودکان و نوجوانان از سوی آریاکوپلینگ تولید و در اختیار مخاطبان کاربازیا قرار می‌گیرد. از طرف دیگر آریاکوپلینگ غرفه تجهیزات آتش نشانی کاربازیا را تجهیز نموده است تا کودکان بتوانند با این تجهیزات و نحوه کارکرد آن‌ها از نزدیک آشنا شوند.

امید است با همکاری مجموعه‌های مختلف در جهت آموزش ایمنی به کودکان، فرهنگ ایمنی در برابر حریق در بین مردم با این اقدامات زیربنایی، نهادینه شود.

جعبه آتش نشانی آریا-مجموعه کاربازیا

اخرین مقالات :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *