رویداد‌های صنعت

حضور آریاکوپلینگ در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی(تهران- اردیبهشت 98)

حضور آریاکوپلینگ در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی(تهران- اردیبهشت 98)

بنابر گزارش واحد روابط عمومی شرکت آریاکوپلینگ، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در تاریخ 11 الی 14 اردیبهشت ماه سال 1398، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی محصولات و تجهیزات به روز دنیا در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و آشنایی بیشتر مخاطبان با شرکت های جدید فعال در این حوزه بود.

مجموعه آریاکوپلینگ به پشتوانه سال ها تجربه در زمینه تحقیق، توسعه و تولید تجهیزات در صنعت ایمنی و آتش نشانی، بر آن شد تا با تولید تجهیزات مورد نیاز در حوزه ایمنی و آتش نشانی در صنایع نفت و پتروشیمی، گام مهمی در راستای خودکفایی ایران در این صنعت بردارد.

از این رو، مجموعه آریاکوپلینگ با هدف توسعه ارتباطات، ارزیابی نیازها و بهره مندی از تجارب و دانش متخصصان حوزه HSE  و آتش نشانی در این نمایشگاه حاضر شد و طیف وسیعی از محصولات و توانمندی های خود را در معرض دید عموم قرار داد.

در این بین، نشست های مشترکی بین کارشناسان و مهندسان مجموعه آریاکوپلینگ با مهندسان صنعت نفت و پتروشیمی که در نمایشگاه حضور داشتند برگزار شد. هدف از برگزاری این نشست ها، شناسایی نیازمندی های ایمنی و آتش نشانی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بود. بدین ترتیب، این نیازمندی ها در دستور کار تیم فنی-مهندسی و تیم تحقیق و توسعه قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *