اخبار, رویداد‌های صنعت

حضور آرياکوپلينگ در همايش پتروشيمي خليج فارس

آریاکوپلینگ، طراح و تولیدکننده تجهیزات آتش نشانی، در همایش تخصصی صنایع پتروشیمی خلیج فارس شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی آریاکوپلینگ، چهارمين همايش و نمايشگاه تخصصي حمايت از ساخت داخل در صنعت پتروشيمي 25 و 26 بهمن ماه در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي جزيره کيش برگزار شد و مجموعه آرياکوپلينگ به عنوان توليدکننده برتر حوزه تجهيزات آتش‌نشاني و به دعوت از شرکت صنايع پتروشيمي خليج‌فارس در اين رويداد شرکت کرد.

در آغازين روز از نمايشگاه صنعت پتروشيمي،  مهندس محمدصالحي تجريشي، مديرعامل آرياکوپلينگ ضمن بازديد از دستاوردهاي حوزه پتروشيمي، با حضور در غرفه پتروشيمي خليج‌فارس، مذاکرات و نشست‌هاي مشترکي با مهندس عمادي، مدير HSE و مهندس محمدبيگي، رييس آتش‌نشاني شرکت ملي صنايع پتروشيمي، مهندس خادميان مدير HSE پتروشيمي خليج فارس، دکتر صديق زاده مديرعامل پتروشيمي کارون، مهندس فلاحي رييس ايمني و آتش نشاني و مهندس ماندگار رييس HSE طرح‌هاي شرکت صنايع پتروشيمي خليج‌فارس برگزار کرد.

حاشيه اين رويداد و به دعوت از مديرعامل آتش‌نشاني کيش، مديرعامل آرياکوپلينگ به همراه مهندس اسدي‌ زنوز مديرعامل سابق آتش‌نشاني و نماينده آرياکوپلينگ در جزيره کيش، مهندس اردشير نيک معاون توسعه بازار و محمدحسين شيردل رييس روابط‌عمومي آرياکوپلينگ، با حضور در ايستگاه آتش‌نشاني شماره يک کيش، با سهراب رضايي مديرعامل آتش‌نشاني ديدار و گفت‌وگو کردند.

در روز پاياني همايش و نمايشگاه پتروشيمي در نوبت صبح، پنل‌هاي معرفي شرکت‌ها و دستاوردهاي توليدي آتش‌نشاني در حوزه پتروشيمي، با حضور روساي پتروشيمي کشور و مديران عامل شرکت‌هاي برگزيده در مرکز همايش‌هاي کيش، سالن ملاصدرا برگزار شد.

مهندس محمد صالحي تجريشي مديرعامل آرياکوپلينگ پس از سخنراني مديران عامل شرکت‌هاي سنگين کار صنعت و آتش‌بس، در جايگاه سخنراني قرار گرفت و ضمن تشکر از برگزارکنندگان اين رويداد مهم و تاثيرگذار با هدف استفاده از توليدات داخلي در حوزه پتروشيمي، با اشاره به تاريخچه آرياکوپلينگ گفت: اين مجموعه با سابقه نيم قرن توليد صنعتي، از اواخر دهه70 با توليد کوپلينگ، وارد عرصه توليد تجهيزات آتش‌نشاني شد و هم اکنون با توليد بيش از 360 محصول متنوع، استاندارد و با کيفيت در گستره 9خانواده محصول، مفتخر است اعلام نمايد که آمادگي تامين نيازهاي صنعت پتروشيمي در حوزه اطفاي حريق را دارد.

تمامي فرايندهاي توليد در خود مجموعه و توسط مهندسان نخبه واحدهاي فني مهندسي، تحقيق و توسعه و توليد انجام مي‌پذيرد و در سال‌هاي اخير با ايجاد ساختار جديد، با بيش از 200 نيروي متخصص در بخش توليدي و ستادي، تقويت شبکه توزيع وسيع کشوري در تمامي استان‌ها را شاهد بوديم و هم چنين اقدامات موثري در حوزه منابع انساني و روابط‌عمومي انجام داده‌ايم.

ايشان در ادامه افزود: با توجه به نياز کشور به تدوين استانداردهاي تجهيزات آتش‌نشاني و انجام آزمون‌هاي مرتبط با اين تجهيزات، در سال 96 شرکت آموزشي، پژوهشي و آزمايشگاهي آرياکوشاپادرا را تاسيس کرديم که آزمايشگاه اين شرکت به عنوان تنها همکار اداره استاندارد در کشور شناخته مي‌شود.؛ بيش از 180 آزمون تخصصي تجهيزات آتش‌نشاني مطابق با استانداردهاي جهاني در اين شرکت انجام و تاييديه رسمي با مجوز naci صادر مي‌گردد.

مديرعامل آرياکوپلينگ در پايان ضمن اشاره به اين موضوع که 50 سال را نمي‌توان در این نشست خلاصه کرد، اذعان داشت: مسئوليت اجتماعي از دغدغه‌هاي هميشگي ما بوده و هست و با برگزاري جلسات متعدد با فعالان اين حوزه، تصميم به تاسيس موسسه مردم نهاد زنو، انجمن حمايت از رهيدگان سوختگي گرفتيم. ما از سختي‌هاي آسيب ديدگان سوانح و حوادث آتش‌سوزي آگاهيم و با تاسيس اين موسسه، قصد داريم با توانمندسازي اين عزيزان، گامي در جهت بهبود شرايط رهيدگان سوختگي برداريم.

مهندس خادميان مدير HSE شرکت صنايع پتروشيمي خليج‌فارس از مديران رده بالاي حاضر در اين نشست، ضمن تقدير از دستاوردهاي آرياکوپلينگ در حوزه توليد تجهيزات با کيفيت و استاندارد اطفاي حريق، از اقدامات اين مجموعه در حوزه مسووليت اجتماعي و توجه ويژه به جامعه رهيدگان سوختگي تشکر و قدرداني کرد.

پس از مديرعامل آرياکوپلينگ، مديران شرکت‌هاي راهدار صنعت، ايمن تيار و مادصنعت به ايراد سخنراني پرداختند.

در نوبت عصر روز پاياني اين رويداد، ضمن بازديد از مجموعه‌هاي دانش‌بنيان، جلسه مشترکي با دکتر فتاحي مدير مسووليت اجتماعي پتروشيمي خليج فارس در غرفه اين مجموعه برگزار گرديد که در اين جلسه، مهندس هاتفيان مدير موسسه مردم نهاد زنو نيز حضور داشت و ضمن معرفي زنو، اقدامات و همکاري‌هاي مشترک، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *