اخبار, اخبار آریاکوپلینگ

تجلیل رییس اتحادیه از مهندس صالحی تجریشی

اعضای هیات‌مدیره اتحادیه ایمنی و آتش‌نشانی از مجموعه بزرگ آریاکوپلینگ بازدید کردند.

حسین مصطفی‌زاده رییس اتحادیه ایمنی و آتش‌نشانی به همراه سیدعلی چاوشی نایب‌رئیس و محمدرضا درویش، خزانه‌دار این اتحادیه، روز چهارشنبه 19خردادماه در مجموعه آریاکوپلینگ حاضر شدند و از بخش‌های مختلف بازدید کردند.

در این بازدید رییس اتحادیه و همراهان از بخش‌های تولید از قبیل مونتاژ اتصالات، CNC، رنگ‌کاری، دایکست، ورق‌کاری، مونتاژ جعبه، مونتاژ اسپرینکلر و همچنین از بخش اداری (که به تازگی بازسازی آن به اتمام رسیده) شامل واحدهای بازاریابی، فروش، عملیات، انبار، تدارکات، روابط عمومی، محتوا و…، دیدن کردند.

مصطفی‌زاده پس از بازدید از بخش های مختلف آریاکوپلینگ در جمع مدیران، کارشناسان و تمامی کارکنان مجموعه بزرگ آریاکوپلینگ حاضر شد و گفت: در ابتدا یاد و خاطره موسس مجموعه، مرحوم صالحی تجریشی را گرامی می‌داریم. ما این مجموعه را رصد کردیم و از مدیریت مجموعه، کارآفرین جوان، مهندس محمد صالحی تجریشی که در دوران کرونا به هیچ‌عنوان تعدیل نیرو نداشتند بلکه فضای کاری را گسترش داده و اقدام به جذب نیرو کردند، تقدیر می‌کنیم. به عنوان رییس و به نیابت از اعضای اتحادیه در این مجموعه حضور پیدا کردم تا از زحمات ایشان و همچنین مجموعه توانمند آریاکوپلینگ تقدیر کنم.

در ادامه مهندس صالحی تجریشی نیز ضمن خیر مقدم به رییس اتحادیه و همراهان ایشان، اضافه کرد: از حضورتان سپاسگزاریم که پشتوانه ماست و برای تلاش بیشتر به ما انگیزه می‌دهد. قدردانتان هستیم.

کارکنان اعضای آریاکوپلینگ

در پایان حسین مصطفی‌زاده با اهدای لوح‌تقدیر از مهندس صالحی‌تجریشی، مدیرعامل مجموعه آریاکوپلینگ به عنوان واحد نمونه صنف تولید تجهیزات اطفای حریق تجلیل کرد.

ویدئوی بازدید رئیس اتحادیه آتش نشانی از مجموعه بزرگ آریاکوپلینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *