اجلاس سازندگان و طراحان مشهد

نمایشگاه آریاکوپلینگ


مجموعه آریاکوپلینگ در شهر مشهد میزبان مدعوین اجلاس سازندگان و طراحان این شهر بود.

به گزارش روابط عمومی آریاکوپلینگ، اجلاس سازندگان و طراحان مشهد 28 و 29 شهریور 1401 در مرکز همایش های برج سپید این شهر برگزار شد و مجموعه آریاکوپلینگ با همکاری شرکت های ایمنی نگهبان (با مدیریت حمید مظاهری) ، پارمیس (با مدیریت فرزانه بهرام زاده) و نوین توس (با مدیریت عبیدی) نماینده و عاملین فروش محصولات آریاکوپلینگ در استان خراسان، در این رویداد حضور داشت.

این اجلاس با حضور گسترده فعالان بخش های مختلف صنعت ساختمان از جمله سازندگان و معماران شاخص، انبوه سازان، شرکت های ساختمانی و مدیران عالی رتبه حوزه شهری برگزار شد. همچنین همزمان با اجلاس، نمایشگاهی از آثار معماران شاخص کشور و تولیدات شرکت های حوزه ساختمان برگزار گردید که مجموعه آریاکوپلینگ با برپایی غرفه، از آخرین دستاوردها و تولیدات خود در حوزه اطفای حریق رونمایی کرد که با استقبال مدعوین و میهمانان این رویداد روبرو شد.

این رویداد به همت مجتمع رسانه ای ساختمان (صما) برگزار شد و گفتنی است پس از حضور در شهر اصفهان در خردادماه، این دومین حضور آریاکوپلینگ در اجلاس سازندگان و طراحان کشور در سال جاری است. از مجموعه آریاکوپلینگ احسان الفتی زاده (کارشناس روابط عمومی) و محمدسجاد خشنان (کارشناس فروش) در این اجلاس حضور داشتند.

برای مشاهده تجهیزات آتش نشانی با ما همراه باشید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *