مجموعه آریاکوپلینگ از برگزیدگان مسابقه طراحی محصول در حوزه ایمنی و آتش نشانی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی آریاکوپلینگ، مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه طراحی محصول در حوزه ایمنی و آتش نشانی دوشنبه 3 مرداد 1401 با حضور دکتر علی تهرانچی کارشناس ارشد و ابوالفضل سیل سپور کارشناس معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران، دکتر سیدهاشم مسدد، دکتر حسن صادقی نایینی، دکتر ناصر کلینی و دکتر محسن صفار درفولی اعضای هیات علمی طراحی صنعتی دانشگاه علم و صنعت و دانشجویان شرکت کننده در این رویداد، در مجموعه آریاکوپلینگ برگزار شد.


در ابتدای این مراسم مهندس محمد صالحی تجریشی مدیرعامل آریاکوپلینگ ضمن خوش آمد گویی و ارائه تاریخچه ای از مجموعه و معرفی خانواده محصولات، به همراه مدعوین از بخش های تولید و اداری آریاکوپلینگ بازدید کردند.
پس از بازدید و آشنایی مدعوین با روند تولید محصولات آریاکوپلینگ، مراسم تجلیل انجام و جوایز به همراه لوح تقدیر، تقدیم برگزیدگان مسابقه طراحی محصول شد که در ادامه اسامی برگزیدگان این مسابقه به همراه معرفی طرح‌هایشان آورده شده است.


تیم C به سرپرستی مهدیه جعفرنژاد و با همکاری ندا شکرانی پور، ناعمه دنیامالی، حامد امینی و مهران شیروانی با طرح “مینی کیوسک آتش نشانی” موفق به کسب رتبه نخست این مسابقات شد. پس از آن، تیم I با سرپرستی محمد خالقی و همکاری یاسر اکبری حامد، محدث جوانمردی غریبدوستی با طرح “سنسور فاصله و زنده یاب آتش نشان” رتبه دوم را کسب کرد و در نهایت تیم J با سرپرستی محمدرضا تقی زاده و با همکاری فرزانه پاک نژاد و الهام انالویی با طرح “فایرباکس آتش نشانی” به همراه تیم P با سرپرستی سید ضیاءالدین معصومی و همکاری نعیمه قلعه نویی، علی عابدی و زینب منتظری با طراحی بورد گیم “من آتش نشام هستم”، به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.


گفتنی است مسابقه طراحی محصول به عنوان یکی از بخش های اصلی در پنجمین همایش و نمایشگاه آتش نشانی و ایمنی شهری حضور داشت و با پیشنهاد سازمان آتش نشانی تهران، مجموعه آریاکوپلینگ با مشارکت شرکت آریاکوشاپادرا به عنوان حامی این مسابقه انتخاب شدند.

 

این دو مجموعه از ابتدای تیرماه فعالیت‌های مختلفی – اعم از برگزاری اردوهای بازدید از خط تولید و بخش اداری آریاکوپلینگ و بخش های آزمایشگاهی و پژوهشی آریاکوشاپادرا، برگزاری بازدید از مرکز آموزش آتش نشانی تهران، برگزاری کارگاه آموزشی برای آشنایی دانشجویان با تجهیزات حوزه حریق و همچنین برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه آتش نشانی و ایمنی شهری – جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقه انجام دادند و ضمن مشارکت در امر داوری، از 4 طرح برگزیده نیز تجلیل کردند.

برای مشاهده تجهیزات آتش نشانی با ما همراه باشید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *