آریاکوپلینگ در اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان

برپایی غرفه محصولات آریاکوپلینگ در اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان


در اجلاس طراحان و سازندگان اصفهان آریاکوپلینگ با برپایی غرفه محصولات حضور پیدا کرد.


به گزارش روابط عمومی آریاکوپلینگ، اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان 24 و 25 خردادماه 1401 در سیتی سنتر اصفهان برگزار شد و مجموعه آریاکوپلینگ با برپایی غرفه محصولات در این رویداد مهم شرکت کرد.
در این اجلاس که به همت مجتمع رسانه ای راه و ساختمان و با هدف رونمایی از کمپین ساختمان ایمن، شهر ایمن برگزار شد، از معماران و سازندگان برتر اصفهان تقدیر به عمل آمد و پروژه های شاخص و باکیفیت این شهر معرفی شدند. در ادامه، مدعوین ضمن شرکت در کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی معماری، از نمایشگاه تجهیزات باکیفیت و استاندارد در حوزه ساخت و ساز بازدید کردند.

آریاکوپلینگ با همکاری شرکت برق ژاوه اسپادان با مدیریت مهندس رشید مرادبیگی نماینده رسمی این مجموعه در اصفهان، ضمن شرکت در اجلاس، در بخش نمایشگاهی پذیرای بازدیدکنندگان از سراسر کشور بود. در اولین روز این رویداد مهندس قاسم زاده شهردار اصفهان و تیم همراه با حضور در غرفه آریاکوپلینگ از محصولات مجموعه بازدید کردند.
علیرضا شادین سرپرست فروش، محمد سجاد خشنان کارشناس فروش و احسان الفتی زاده کارشناس روابط عمومی به نمایندگی از مجموعه آریاکوپلینگ در این رویداد حضور داشتند و همچنین پوشش تصویری اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان در صفحه آریاکوپلینگ در اینستاگرام منتشر شد.
گفتنی است تیم فروش در این سفر با حضور در دفتر شرکت های محافظت حریق سپنتا و آب و آتش (عاملیت های آریاکوپلینگ در استان اصفهان) و همچنین شرکت بدیع صنعت ( عاملیت آریاکوپلینگ در شهر کاشان ) با مدیران این مجموعه ها دیدار و گفت و گو کردند.


مطالب اخیر آریاکوپلینگ:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *